incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Wednesday, June 30, 2010

..:: saya, kurus dan model ::..

wah.. harituh saya pergi la ke hQ.. sila ambil maklum bahawa saya kerja di luar bangunan hQ yer.. jadi, jika saya kata vtms, tu maksudnya tempat saya kerja.. jika saya kata ofis, maknanya saya merujuk kepada hQ saya.. ingat ya.. vtms = tempat saya kerja, ofis = hQ saya.. vtms = tempat saya kerja, ofis = hQ saya.. vtms = tempat saya kerja, ofis = hQ saya.. vtms = tempat saya kerja, ofis = hQ saya.. sudah sudah.. penat okeh nak ulang-ulang.. apa, ingat saya astro ke nak ulang tayang setiap lima minit..?? hihihi~..

okeh, berbalik kepada cerita asal, saya harituh pergi la ke ofis.. sedang saya berjalan ke jabatan saya, saya berjumpa lah dengan seorang rakan sekerja saya, tahu apa beliau cakap..?? "oi iz, kao macam da kurus je.. g gym ek.."

kurus macam ni kot.. hihihi~..

wah, mahu x kembang kuncup lubang idung saya time tuh.. seronok betol perasaan ituh okeh.. sila jeles.. bukan apa, sebelum ni, mereka cakap saya berisi sikit, tup-tup dah lama tak jumpa mereka, mereka perasan pula akan perubahan saya.. untuk perhatian, saya jarang ke ofis hQ yer.. saya pun tak perasan saya da kurus kot.. hihii~..

lepas tuh, satu hari tuh pula, saya ada la pergi ke rumah makcik saya, bapa mertua beliau meninggal, tuh yang saya datang melawat ituh, seluruh keluarga pun datang, makngah, pakngah, acu, pakcu, semua ada.. nak tahu apa mereka cakap..?? "along, along macam da kurus sikit laaa.. perut pun macam da kempis sikit.. " fuhhhh~.. kembang kuncup lagi saya time ituh.. sila jeles sekali lagi okeh..

macam nih laa kot rupe perut saya yang kempis tuh.. siap ader 6 pacx tuh..

ha, lepas tuh pula, saya ada laa cerita sama seorang rakan sekerja saya di vtms arituh.. saya cerita laaa berkenaan perkara-perkara tersebut.. beliau pula cakap macam ni.. "kao memang da kurus sikit, perut da kempis, tapi muke chubby okeh.." gulppp~.. okeh, anda semua sila jangan kutuk okeh.. berdosa mengata dan mengumpat orang.. tahu tak tuh..??

p/s : tak sabar betol rasanya nak jadik model.. rasa macam da nak hampir tercapai jek cita-cita ituh.. hihii~..

2 komen(s):

achik ezam said...

mohla kite besenam~

incik mumu said...

sudah setat daaa.. keh keh keh.. gigih bersenam skang neh.. skali besenam jek da ader mcm ilang 2 kilo.. kah kah kah..