incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Monday, June 21, 2010

..:: mari mengenal ::..

okeh.. kali ini saya akan menunjukkan beberapa benda yang mungkin kita musykil akan nama mereka.. jadi, untuk mengesahkan perkara tersebut, saya telahpun mendapat kepastian dan kesahan daripada uncik ramli.. uncik ramli ini merupakan seorang guru yang pakar berkenaan pelbagai perkara.. beliau merupakan seorang yang bestlah kerana tanpa beliau, maka sunyilah keadaan dan kehidupan saya sehari-harian di rumah itu.. bukan saya sahaja yang terkesan sekiranya uncik ramli tiada, malah seluruh isi rumah juga akan merasai apa yang saya rasakan..

baiklah.. untuk edisi permulaan yang saya namakan sebagai "marilah sertai kelas uncik ramli" ini, kita akan mengenali benda-benda penting.. mungkin benda ini tidak penting dalam hidup anda, tetapi ianya sangatlah berguna untuk sekadar mengetahuinya ya.. baiklah..

untuk edisi kali ini, yang saya nak tunjukkan ialah ini.....


ha, kalau anda terer sangat, tekalah apa binatang ini.. apa..?? itik..?? bukanlah.. bangau..?? pun bukan, bangau kan berkaki panjang.. haaaa.. tahukah anda apakah binatang yang saya jadikan subjek kali ini..?? pening dan runsing memikirkan apakah nama binatang ini..?? baiklah.. mari kita tanya kepada uncik ramli..

tukang soal - uncik ramli, apakah nama binatang ini..??
jawapan uncik ramli - hish, kao neh, ni pun tak tahu.. nama binatang ini ialah ULAR lah..
tukang soal - ye ke..?? begini upanya ular yer uncik ramli.. okeh uncik ramli..

ha, ape lagi, masukkan perkataan dan ilmu baru ini ke dalam kamus hidup anda.. jangan lupa buat sekali latih tubi yang uncik ramli bagi ituh.. tuh, latihan 3.2(b) - no 1(a), 3(c) dan 5(e).. jangan lupa pula nak buat ya.. hihihi~.. karang beliau buat spot check dan pop kuiz karang anda tak dapat jawab kang susah pula.. tak pasal-pasal kena repeat.. anda mahu ke repeat-repeat ni..?? haaa.. kih kih kih..

p/s : tak sabar mahu ke kelas yang seterusnya.. anda bagaimana..?? hihihi~..

5 komen(s):

Anonymous said...

kesian ramli.. asyik jd bahan je.. hahhaha

sheila said...

testing2.. huhuhu

incik mumu said...

ramli memang lawak dow.. tuh laaa die selalu mriahkan blog ako.. ceria sket blog ako ngn kehadiran die.. keh keh keh..

ziaF mihaR said...

ermmm siapakh??

incik mumu said...

siapakah siapakah..?? keh keh keh.. agak general soalan ituh.. hehehehe..