incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Sunday, July 25, 2010

..:: traffic light ::..

okeh, sejak beberapa minggu ni, saya boleh dikatakan agak bizi jugaklah.. kenapa bizi..?? sebab banyak kerjalah.. apa lagi.. ingat saya ada masa sangat nak berlibur..?? tak ada okeh.. bizi saya sebab bekerja sahaja.. [ feeling-feeling pekerja cemerlang okeh ].. hihihi~..

tapi dalam masa yang sama, saya juga sekarang sudah melibatkan diri dalam sukan badminton.. untuk pengetahuan, saya merupakan seorang bintang okeh dalam arena perbadmintonan nih.. cuma kadang-kadang saya saja menunjukkan prestasi yang merudum.. bukan kerana apa, saya hanya mahu menunjukkan kepada rakan-rakan saya yang pepatah "hidup ini seperti roda, adakala kita di atas, adakala kita di bawah" ini masih relevan digunakan sehingga kini.. sila ambil maklum okeh..

okeh2.. harituh saya main badminton dengan fayas, ramli, apis, dan bapak.. main 2jam okeh.. terasa macam da turun  10 kilo, 5 kilo  2 kilo jek.. perut pon da  tak buncit  rata jek.. hihihihihi.. picon tak ada semasa sesi ini, sebab picon giat berkursus.. gila kursus sampai 2 minggu.. di pulau indah pula tuh.. apa entah yang menariknya di sana.. makan pun macam makanan hostel dan penjara, mungkin macam PLKN kot, sedap sikit.. tapi sedap kata mereka [ eleh, konon nak sedapkan hati lah tuh, tak nak kalah sebab saya berkursus di hotel di tengah kota metropolitan kuala lumpur ] hihihi~.. okeh bila nak cerita pasal badminton nih..?? hurmmm..

okeh2.. macam saya cakap tadik, saya pergi main badminton bersama rakan-rakan saya di giant pelabuhan klang okeh.. maju betol, mana nak carik giant yang ada court badminton..?? mana lagi kalau bukan di giant pelabuhan klang.. nota tengah - tiada gambar giant tuh okeh, sebab bukan dapat royalti pon kalau publish.. hehe.. okeh, masa main tuh memang seronok okeh, berpeluh-peluh saya main.. penat, almaklumlah penat beraksi di  ranjang  gelanggang.. lepas main badminton tuh biasalah, pergi minum bagi menghilangkan dahaga.. masa nak balik tuh, lalu la kat satu traffic light ni.. rosak okeh traffic light tuh.. dekat simpang empat.. gila.. bapak yang jarang lalu di kawasan tuh pun tanya laaa..

bapak - traffic light ni tak idop ke..??
saya - tak, sume rosak, yang satu nih jek bebunyi..

gambar hiasan, lupe nak snap gambar sebenar

fayas, apis dan ramli pun dengan giliran yang tersusun cakap ayat yang lebih kurang sama, yang membawa maksud "berbunyi..?? traffic light berbunyi meh..??".. saya terus takasima okeh.. pantang silap sikit.. penat main badminton lah, biasa lah tuh tersasul.. dengki..

p/s : ader jek kan traffic light bebunyi.. yang pejalan kaki tuh.. huh.. saje jek mereka tuh, tak boleh tengok orang senang.. hihihi~..

2 komen(s):

achik ezam said...

ade bunyiklah lah....cube bediri betul2.....dalam keter mana dengor..

cube ek nanti....

incik mumu said...

haaa, kan kan kan.. yess!! hahaha..