incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Tuesday, July 20, 2010

..:: bihun sup dan out!! ::..

okeh2.. halamak.. jap2.. srootttt sroootttt.. aaaaacccchhuuuummmmmm~.. ekskius mi.. skarang neh saya sedang diserang virus semeseme dan batuk yang ngengade yer.. kenape..?? kerana saya diserang semeseme ketika berjaga dan tidak pula semasa tidur, akan tetapi batuk pula menyerang saya ketika saya tidur, tidak pula semasa berjaga.. waktu tidur berperang dengan batuk, waktu berjaga berperang dengan semeseme.. perang yang tidak mengenal erti penat.. mereka tak penah ke, saya penat okeh..

siang berperang dengan semeseme~..


malam berperang dengan batok pula~.. sungguh ironman saya~..

tapi tetap nak apdet blog okeh.. ha, harituh saya pegi laa makan dekat kedai siang malam.. kenapa kedai tuh nama dia siang malam..?? sbb kedai tuh bukak pada waktu siang dan malam.. hihihihi~.. betol ke, saya pon tak tahu.. tadek kerja saya nak pergi soal siasat kenapa dan mengapa.. hihihi~.. saya nak kasitahu, saya makan bihun sup dekat situh.. fuuuuuuhhhh.. superb okeh bihun sup die.. siap ader sambal kicap lagi.. ditambah pula dengan kehadiran laici kang, memang membangkitkan selera.. tak percaya..??

bihun sup + sambal kicap + laici kang = perfect luch for me~.. yummmyyy~..

okeh, malam tuh pulak saya pegi lah giant pelabuhan klang yang baru dibuka kepada umum pada bulan doblas tahun lepas.. kesian giant tuh, tadek sape mau datang.. jadi saya dan rakan serumah pon sepakat nak mengimarahkan giant tersebut pada malam itu.. mahu membeli barang dapur katenye.. bawang, ayam, sayur, sos, biskut dan segala macam laa, tak ingat da saya.. hehe.. dan selepas membeli barang-barang keperluan tersebut, masa nak keluar tuh saya perasan satu benda yang agak pelik.. nak tahu ape dia..?? ni lah.. ready da..?? 1, 2, dan..

out u go!! huh..

patut laaa ramai yang tanak datang giant tuh.. die suruh keluar rupanya.. ish orang2 giant neh.. tadek ke perkataan sopan sket nak letak.. ader ke letak out.. letak laaa exit.. kan ke sedap sket bunyinyer.. penat beli barang, pastuh nampak "out".. sentap okeh.. hahahaha.. terus saya dan kengkawan jalan lelaju blah dari tempat tuh..

p/s : nak belajar mandarin pula.. ada sape2 nak ajakan..?? FOC boley..?? hihihihi~..

1 komen(s):

Mohd Shahrul said...

kt giant ke?? ish..malu seh...