incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Thursday, July 15, 2010

..:: cerita 1 dan cerita 2 ::..

okeh2.. kalau mengikut rekod saya di blog ni, saya da tak updet saya punye blog dalam.. urmmm.. jap nak kire.. arini 15hb.. last updet 10hb.. so brape ek.. urmmm jap2.. mana kalkulator saintifik saya neh.. okeh2.. da jumpa.. (tangan tekan nombor kalkulator okeh..) 15-10=5.. ha, da dapat.. so kalau ikutkan rekod saya yang baru saya kira neh, ada laaa dekat 5 hari saya tak apdet blog saya neh.. terok betul bersawang.. hihihi~.. naseb baek saya beli produk dekat smartshop tuh, yang bulu ayam magnetik tuh, habuk-habuk dan sawang-sawang sume melekat dekat bulu ayam neh.. tak payah susah2 da sekarang.. nama produk ini ialah "vacum action duster".. betol ke name die tuh..?? kire betol lah tuh.. hihihi~.. kao ada..?? hihihi~..

anda ada ke menatang neh..?? saya takdak.. hihihi~..

okeh2.. neh saya nak apdet neh ape yang telah terjadi sepanjang 5 hari saya tidak meng-apdet blog saya neh.. walaupun saya sibuk dengan kerja harian saya, saya tetap mengumpul material untuk dimasukkan dalam blog saya neh okeh.. multitasking bukan..?? betol ke neh..?? hihihi~..

cerita 1 - kapal terbang vs kapal laut

uncik ramli - oit, ako mau bagi teka teki neh.. korang denga yerrr..

saya, incik fayas, dan inchek apis pon dengarrr laaa teka teki yang ingin diberi oleh uncik ramli..

uncik ramli - okeh, da ready..?? susah teka teki neh.. okeh2.. apa benda yang paling berat, tapi die juga paling ringan..??
saya - ................................... (tak tahu jawab okeh.. boley tahan soalan uncik ramli neh)
inchek apis - ....... paling berat..?? tapi paling ringan...?? urmmmm.. (alah ta payah dok pk2.. bukan tahu pon)
incik fayas - entah laaaa, ako pon tak tahu.. (kejutan yerrr, incik fayas yang ala2 ensiklopedia+dictionary tuh tak tahu jawapan soalan neh)..

setelah lama pk, masing2 pon surrender..

uncik ramli - hish korang neh.. tu pon tak tawu.. jawapan dia kapal terbang laaa, die kan berat, tapi boleh terbang..

tak puas hati, tiba2.. ting!! tiba2 otak saya yang geliga nih ada idea nak kenakan uncik ramli..

ting!! idea suda mari~.. hihihihi~

saya - kapal laut ngn kapal terbang mana lagi berat tapi paling ringan..?? ha, kapal terbang boleh terbang, tapi kapal laut boleh terapung, die kire ringan gak.. siap bawak kontena bertan2 lagi.. ha, jawab2..
uncik ramli - errr errr errrr..

pada masa neh uncik ramli teros amek bantal tutup muke die.. tak tahu jawab laaa tuh.. hihiihi~.. kesian uncik ramli.. terkulat2 lepas tu.. hik hik hik~..

cerita 2 -perkara baru

selain itu, saya juga ada mempelajari beberapa perkataan baru.. bukan perkataan baru laaa.. tapi lebih kepada cara nak menyebut sesuatu perkataan itu.. semua saya belajar dari mereka-mereka yang berpengalaman.. perkara-perkara tersebut merupakan sesuatu yang baru kepada kita semua.. sila ambil perhatian okeh.. perkara baru tersebut ialah seperti:

1. pepatah - disebut sebagai peRpatah okeh.. sila tebalkan huruf R itu..
2. astro byond - disebut sebagai astro baiyon
3. cerita prison break yang glemer itu sudah bertukar nama yerrr.. nama baru siri tersebut adalah poison break..
4. singkatan bagi Multi Level Marketing disebut sebagai LLM yer, bukan MLM lagi..
5. dan akhir sekali ialah, jawapan baru bagi kiraan 300 darab 6 ialah sama dengan 3000 (300 x 6 = 3,000), kiraan 300 x 6 = 1,800 adalah salah sama sekali.. terhapus sama sekali yerr..

p/s : jauh perjalanan luas pemandangan.. erhhh..??

0 komen(s):