incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Friday, July 9, 2010

..:: nasi goreng daging telur mata satu!! ::..

okeh2.. saya dah nak setat update blog saya da neh.. da ready ke..?? betol..?? saya kira sampai tiga.. satu.. dua.. tiga..!! on your mark, get set, go!! gilerrr.. hik hik hik.. ha, kali neh saya nak cerita satu benda neh.. perkara nih da jadi lama dulu da.. saya pun tak ingat bila perkara nih jadik, sebab da lama.. pelaku dalam cerita ini membabitkan.. urrrr.. saya tak ingat laaa siapa pelaku cerita ini.. tapi yang saya ingat ialah saya dan encik fayas.. ouh dan mungkin juga rakan serumah saya kot.. macam ni ceritanya.. [ sambil menaikkan tirai pentas berwarna merah ]..

ha cmnih laaa feel die.. grand kan..?? saya tahu~..

suatu malam tuh, saya dan rakan serumah saya pergilah makan di kedai nyamuk.. ha, kedai tuh diberi nama kedai nyamuk kerana bentuk kedai tuh seperti nyamuk.. seriusss.. serius saya TIPU.. hihihi~.. ha, kedai tuh diberi nama kedai nyamuk oleh kami sebab kedai tuh banyak nyamuk okeh.. selalu rakan-rakan saya diserang oleh bala tentera nyamuk tuh, tapi saya tak pulak diserang.. kajian mengatakan nyamuk akan menyerang individu yang dalan keadaan panik.. [ nota lepas : so masa tuh saya tak panik laaa okeh.. kewl kan saya..?? hihihi~.. ] okeh, cukuplah pengenalan pasal kedai ituh.. sampai saja di situ, kami pun oder laaa makanan.. nak tahu apa saya oder..?? saya oder nasi goreng daging + telur mata.. teh o ais.. okeh, menarik bukan..?? ha, jeles lah tuh.. hihihi~..

ni lah yang saya oder.. sedap kan..?? yummy betol.. hihi~..

selepas saya oder nasik itu, encik fayas pun cakap dengan saya macam ni..

encik fayas : iz, nasi goreng daging telur mata tuh bukan nasi goreng USA ke..??

dan saya pun balas..

saya : bukan okeh, dengki lah tuh ako oder nasik goreng daging + telur mata.. huh..

okeh, masa ni saya tak keruan sebab da salah oder, musti kene bahan punye lah lepas nih.. bukan apa, budak-budak rumah saya ni bukan boleh kalau ada tersilap cakap sikit.. suke carik salah orang.. saya bukan mcm tuh, apa yang mereka dengki entah dengan saya.. saya bukan pernah kacao hidup mereka pun.. tapi walaupun begitu, muke tetap maintain, cover okeh.. kewl betol time tuh.. hihihi~.. maka encik fayas pun counter balik..

encik fayas : kao malu kan sebab da salah oder..?? hahahahaha..
saya : dengki!
encik fayas : kao manusia aneh.. hahahaha..

okeh, lepas tuh saya terus pergi kaunter pembayaran kedai tuh, dan tukar oder saya menjadi nasi goreng USA.. bukan sebab malu okeh, tapi sebab saya perasan di papan harga tuh, nasi goreng daging + telur mata lebih mahal RM1 daripada nasi goreng USA.. nak jimat okeh.. diulang, bukan sebab malu okeh..

p/s : lepas tuh saya da jarang sangat oder dan makan nasi goreng USA.. makan daging merah banyak sangat pun tak elok untuk kesihatan okeh.. ingat tuh.. hihihi~..

2 komen(s):

achik ezam said...

masak sindri sudeyyyyy~

incik mumu said...

dapur baru smpai.. hahaha.. so belum setat lagi aktiviti masak memasak neh.. hahaha..