incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Thursday, July 29, 2010

..:: eh.. apekah?? ::..

okeh2.. ingat tak harituh saya ada buat entry pasal pizza hut..?? ingat tak..?? tak ingat..?? apelah, lemah daya ingatan betol.. tengok macam saya, walaupun saya lupa sikit pasal apa yang saya tulis dalam entry tuh, saya tetap ingat entry tuh ada taw..  sampai hati   kecik hati saya anda lupa.. hik hik hik.. okeh kejap2 saya carik balik entry tuh ek.. [ cari.. cari.. cari.. cari.. cari.. cari.. cari.. ] okeh da jumpa.. klik la kat sini kalau nak tahu pasal entry tuh..

okeh2.. pasal entry tuh.. saya lupa plak nak post satu bende.. jarang-jarang sekali berlaku yer di dalam pizza hut akan situasi ini.. saya pun pada mulanya agak terkejut bila dapat tawu benda nih.. bukan saya saja, bapak, fayas dan ramli juga terkejut akan keadaan yang berlaku.. perasan tak, kalau cerita indon, nak-nak abes satu-satu episod tuh, mesti cameraman akan close up reaksi muka sorang-sorang pelakon dia.. macam tuh jugak saya buat.. mula-mula saya buat muka terperanjat.. jeng jeng jeng..  leader laaa kononnye  lepas tuh bapak pulak buat macam yang saya buat, jeng jeng jeng.. dan lepas tuh ramli buat, jeng jeng jeng lagik.. we will follow you~.. dan sampai time fayas pulak, beliau buat muke macam "ape kes laaa budak bertiga neh.. gile.. aneh.." fayas memang spoil.. hik hikhik..

kalau ikutkan saya terkejut tak lama, yang lama nya tuh sebab nak menunggu masing-masing buat muke terperanjat macam yang saya buat jek.. lepas sesi terperanjat-terperanjat tuh saya pun kembali kewl dan tenang [ feeling letak spek mata itam kat mata tanda kewl okeh ], saya terus dengan kewl dan gamblenye amek fon saya, dan "kachik.. kachik".. haaaa, saya da snap gambar bukti.. nak tahu apa dia..?? ha, ni lah dia..

sila lah klik untuk tahu apa dia.. hihihi~.. saspen nih~..

ha, sentap okeh masa tuh.. mau tak sentap alias terkejut.. masa nih kami berempat sibuk buat kesimpulan sendiri.. antaranya ialah:
    memandangkan ianya merupakan tanda tarikh produksi:
    1. derang nak kasi tahu yang ciken wing tuh baru dibuat..?? konon nak kasitahu kitorang yang ciken wing tuh fresh laaa ek.. hihihi~..
    2. atau nak nganjing kitorang dan cakap "ha, ambek kao orang.. nak sangat ciken wing kan..?? ambek.. ambek.. ambek yang baru produced neh.. tak sedap gak tak tahu laaahh.. ambek ambek ambek"
    oleh itu, pesanan  penjana  penaja.. sebelum apa-apa, silalah teliti makanan yang anda dapat die kedai-kedai tersebut okeh.. entah-entah dalam nasik goreng tuh pun ada tanda harga cili yang derang beli kat tesco atau di giant.. walaupun da cincang-cincang, tetap ada tanda harga tertampal cantik.. ngeh ngeh ngeh.. saya masih memikirkan akan kejadian tersebut.. fobia..?? taklah.. pizza tetap sedap.. ngeeeeeee~..

    p/s : brader2 selang 3 bijik rumah sebelah saya nih dah bukak kedai beger dah.. nak test lah, sedap ke tak sedap beger mereka.. kalau sedap tak payah jalan jauh2 beli beger dah.. jerit jek dari dalam rumah jek.. okeh juga kan..?? ada kemudahan jangan disia-siakan.. hihihihi~..

    3 komen(s):

    sheila said...

    hahhah.. uncik mumu.. uncik mumu..
    jarang betul aku xgelak bc blog ko ni..

    achik ezam said...

    kompelen tak?????


    ke bedal sudaaaaaa............

    incik mumu said...

    cik iela - masheyh2..

    ezam - hahaha.. rasa2..?? alah, tak payah laaa nak bekire ngn pizza hut tuh sangat.. keh keh keh..