incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Sunday, April 3, 2011

..:: mengalami peristiwa dirampok !! ::..


okeh, okeh
ape macam semua..??
sehat ka..??
baguihhh noooooo~~
haaaaaaaa-chuummmmmmm !!
ouh sory, belog da bersarang
lame gak tak update belog neh ek..
tataw nak cerita ape laaa
kalau ader cerita pon, merapu jek lebey
 macam selama neh tak merapu jek 
jadi malas nak cerita sangat
hahahaha


sila lap dengan kain lap atau tisu eh lepas bersin~~


okeh, okeh
saya nak kasitawu 1 peristiwa yang penah saya alami
begini ceritanya
jeng jeng jeng


******************************

 this is a story about a boy named, bobby 
kesah ini berlaku selepas saya berjumpa rakan-rakan sahabat handai di kajang


saya nak balik ke pelabuhan klang dengan menaiki komuter
sebab member tak dapat nak hantar ke stesyen komuter, ada hal katanya
jadi saya pon menapak lah dengan gigih ke stesyen komuter di kajang tuh
saya tengok jam, eh, da pkul 8.30 malam
jadi saya percepatkan langkah, malas nak sampai rumah lambat-lambat kononnye
kepala ligat pk, mane jalan pintas yang boleh buatkan saya cepat sampai ke stesyen komuter tuh
okeh, okeh
da ingat
saya lalu lah di satu jalan neh
yessss !!
tak sesak
sebab selalu ramai orang ikot jalan tuh
skang takdek orang sangat, lengang..
hujung minggu barangkali, sebab tuh tak ramai
just ader 2 3 orang jek yang berborak-borak kat kaki lima depan kedai jual suratkhabar tuh
saya pon jalan lah berlala-lala kat situ
tak ramai orang kan
ini jalan saya yang punyalah masa tuh


happy sangat eh berjalan kat situ taim tuh~~


sedang berjalan-jalan tuh, saya lintas kat depan mamat-mamat yang berborak kat kaki lima tuh
biase lah, dok usyar gak, kot jual dadah ke, main judi ke, ape ke
clear, okeh, takdek ape-ape
saya pon jalan macam biase
tak sampai 30 saat saya lepaskan mamat-mamat tuh
saya ditolak dari belakang
abes tersungkur, meniarap lah taim tuh
pastuh orang yang tolak saya tuh pusingkan saya menghadap derang
" cepat bagi duit !! " sambil cekak kolar baju saya dan tunjuk penumbuk kat saya
mamat yang tengah borak tadi rupanya, saya perasan
puas gak bergelut dengan derang
sambil bergelut, siap jerit " usin !! tolong !! tolong !! " sambil tangan goyang-goyang macam usop dalam hantu kak limah
okeh, tang tangan tuh saya tipu, tapi saya ada jerit mintak tolong
takdek sape plak yang dengar, hampa betol taim tuh rasanya
masa tuh rasa macam diri ini bagai tapak sulaiman
terdampai di pantai berlagu sepi~~
hehehehehe..
okeh, okeh
last-last tak daya
gile kao, sorang nak lawan 3 orang, memang tak laaa
ingat cicakman ke yang bley kalahkan sedozen penjahat secara solo..??


saya dah tawakkal dah taim tuh
taim tuh kpala dok ligat pk
apesal la dulu tak ambek judo ke, taekwando ke, wushu ke, silat ke, samba ke, baranawe ke,
nyesal tak sudah taim tuh
last-last saya cakap kat derang
" kejap !! kejap !! "
saya tutup mata rapat-rapat
dan...
zasssssssssssssss
ambek kao~~


******************************

saya terjaga dari tidur
terus saya istighfar banyak-banyak
alhamdulillah, itu cuma mimpi
tapi rasa macam betollah
terjaga dari tidur tuh rasa penat sangat
rasa macam bergelut betul-betul
tengok jam da pukul 10.30 pagi
siang-siang pon mimpi jugak..??
sebab sebelum subuh saya tidur takdak plak mimpi tuh
lepas subuh tuh, lepas solat, saya dok baca buku dr.M siket
dan dalam pkul 7 camtuh kot saya terlelap
maknanya kejadian mimpi tuh berlaku antara pkul 7 - 10.30 pagi
huhuhuhu


haaaa..??
saya tipu..??
yelah, kate tadi peristiwa yang saya alami, nih kata mimpi plak
eh mana ada saya tipu
saya alami lah tu
saya alami mimpi tuh
peristiwa yang saya penah alami lah jugak kan..??
hehehehehe
siang-siang tuh kolo mimpi ape-ape
ader petanda ke eh..??
hehehehe


p/s : jangan mara haaa, nanti kena jual~~.. hehe


saya yang tulis,

9 komen(s):

Shairazi Saidin said...

PROPA je Jah ckp!

incik mumu said...

haha.. betol ape..
hahahaha..

meaw said...

ampehhhhhhhh !grrrr,geram toi ni ..

achik ezam said...

rasa macam nk kena penerajang baca belog ni....


kuangajaq!!!!!!!!!!!

kah kah kah

muhammadnuraizuddin abdulrahman said...

susah betoi nak paham...ko tipu ke tak sebenarnya nie?hahah..weh, ko stay port klang?..area mana?

incik mumu said...

meaw - hahaha.. saspen tuh~~.. terasa macam realiti taw.. hehehe..

abg achik - hahahaha.. nak kene penerajang..?? meh org penerajang sket.. keh keh keh

muhammad nuraizuddin - ako mimpi jek laa.. haha.. ako stay kat kota pendamar.. tapi ako kerja kat pulau indah.. tower kat wesports tuh.. hoho..

muhammadnuraizuddin abdulrahman said...

lah, yaka...aku kerja kat baiduri dimensi. hg tau kan ofis dia...kat situ la.. sebelah kantin tu.

incik mumu said...

baiduri dimensi..??
mane eh..??
hehehehe..

Rongga said...

Pergh..buat suspens je..ingatkan betul2..