incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Friday, April 22, 2011

..:: mari rogol saya ::..


halu halu halu
haha
macam nak kene penyepak kan..??
masok-masok dok halu halu sangat
hehehe
assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh
++ betol-betolkan kepiah ++
amacam..??
sila imagine saya pakai kepiah
hensem kan..??
hihihi


okeh, okeh
taknak cerita panjang
entry kali nih agak kasar bahasa saya
sila sabar dengan penggunaan bahasa saya
tadi pagi, seawal pagi selepas subuh saya dah bukak entertainment belog
jadah ape bukak entertainment belog pagi-pagi
berzikir lagi baik
ader juga faedahnya
hehehehe
++ blushin, malu kat diri sendiri secara tiba-tiba ++


ha, antara entertainment belog yang saya tengok tuh ialah
ohbulan, media malaya, beautifulnara dan hurmmm
tu jek laa kot
saja buat benda-benda lagho pagi-pagi buta
ape kes..??
takdek keje, tuh la jadi camtuh
haishhh


nak tahu ape saya jumpa..??
saya jumpa orang pakai satu baju neh
okeh, sila jangan tengok gambar dulu
kasi chance baca saya punya entry dulu
boley tak..??
jangan dok ngelat sangat eh
menang best dressed katenye
kat majalah glam tuh
nak tahu baju tuh cemane..??
okeh, okeh
sila pejam mata dulu
saya nak kira sampai seploh
jangan nak ngintai-ngintai sangat eh

siji


loro


telu


papat


limo


nenem


pitu


wolu


songo


seploh


++ gigih menaip nih ++



yang menang yang pakai baju ping tuh


okeh
maaf cakap
tapi saya rasa bile die pakai baju ping neh
macam die cakap
" im sexay, come on and lets rape me, im ready y'all "
maaf cakap lagi skali yerrr
orang tuh pakai baju nampak tetek kene band 1Malaysia
orang nih pakai baju dedah belakang kene band 1Malaysia
tapi kali neh lain
pakai baju tuh menang best dressed
mungkin tak ketat kot
baju die loose
sebab tuh menang eh..??
kalau ketat memang kene band 1Malaysia


amacam..??
dah berdarah hidung..??
hihihi
agak-agak kalau saya pakai tuala jek g jenjalan kat jasko amacam..??
ader rasa macam nak kene rejam tak..??
sistem pengudaraan terbaek okeh !!
hihihi


p/s : tak sabar nak jadi model andewear.. boley pakai spender jek.. orang tak marah.. hihihi


saya yang tulis,

4 komen(s):

Along Usop said...

wuiyyooohhhhh!!!

tisuu!!!! nak lap idonng!!!!! argghhH!!!!..... =p

incik mumu said...

hahaaa..
abeslah kao..
bedarah ke hingus meleleh..??
hahaha

aliarosli said...

ish, pengsan

hahhahahhaha

incik mumu said...

hahaha..
sila pengsan cepat..
keh keh ke