incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Sunday, January 30, 2011

..:: surat dari perantauan ::..

terasa macam nak tulis surat untuk ayahanda dan bonda saya
menerangkan kondisi saya yang jauh di perantauan
silalah baca deraf surat yang saya hasilkan ini
nak juga tanya pendapat kalian sebelum menghantar kepada mereka
begini surat saya


Ke hadapan ayahanda dan bonda yang berada di Malaysia.. Apa khabar ayahanda dan bonda di sana..?? Diharap agar sihat-sihat selalu.. Tujuan anakanda menulis surat ini adalah untuk memberitahu bahawa anakanda mungkin akan pulang ke kampung halaman di kajang sempena cuti raya cina yang akan datang ini.. Walaupun anakanda hanya sempat berada pada hari khamis tersebut sahaja, tetapi anakanda akan tetap berada di sisi keluarga tersayang semasa hari raya nanti.. Bukan selalu dapat berkumpul sanak saudara sebegitu.. Sekian, surat anakanda kali ini.. Andai ada masa di lain waktu, akan anakanda kirimkan telegram ataupun surat seperti ini.. Sekian, terima kasih.. Ikhlas dari anakanda yang berada jauh di perantauan. Beserta surat ini anakanda sertakan sekali keadaan cuaca di tempat anakanda. Buat masa sekarang ini, anakanda berada di ofis.. Masih di tingkat 19.. Musim sejuk sekarang ini.

Salam ikhlas dari Indah Island, Port Klang, United Kingdom

xsangka berpengalaman merasai musim sejuk sekarang nih.. brrrrrrrrrrr

menarek bukan..??


tak paham kenapa perlu ada " sekian terima kasih " dalam surat tak rasmi..??
abaikan saja okeh yang tuh~
jadi
apekah pendapat kalian..??
okeh tak surat yang saya karangkan untuk parent saya..??
keh keh keh
hah
kalian bila lagi nak merutus surat dengan ahli keluarga..??
hihihi~
jangan jadi anak derhaka okeh


p/s : dengki mendengki itu amalan tidak baik.. hihihi~


saya yang tulis,

10 komen(s):

chentaMAYA said...

folow!~

incik mumu said...

just follow u~..
kih kih kih..

Anonymous said...

hahaha
call n msj saja!

incik mumu said...

hahaha..
obersi tuh..
xlarat nak call or msej..
ober de sea~..
lalalalala~..

Asrul "iLham" Sany said...

aku skype je ngan mak aku...hahaha

p/s ; surat tak rasmi tak perlu ada sekian terima kasih pun...

incik mumu said...

hahahaha..
mak ako xreti nak skype2 neh..
ym tuh slalu laaa..
keh keh keh

aidil dbahri said...

wow. port klang sebelah london je kot. selamat bercuti :)

incik mumu said...

hahahahaa.. tawu xpe.. sebelah landen beb~.. syiok wooo~..

shahazrin said...

noin..mcm la jauh sanngat.. heheh follow

incik mumu said...

jaoh okeh~..
hohoho~..