incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Thursday, February 3, 2011

..:: malaysia juga ada majalah playboy.. sila maklum.. xnak beli ke..?? ::..

okeh, okeh
saya da lama gak tak menjenguk majalah yang satu neh
manis betol nama majalah dia
" pelam "
saya rasa majalah pebret sumorang kot
tapi saya tak pebret majalah nih
walopon merupakan majalah playboy malaysia
saya tak peberet pon
cmana tah bley lepas kat malaysia neh
rasuah kot..??
sevis baek punye..??
keh keh keh


okeh, okeh
kesahnye
harituh saya jenjalan lah kat kedai buku mynews.com nih
nampak lah majalah playboy malaysia tuh
saje lah jenguk
tengah tunggu member lagi pon
so daripada membuang masa tak tentu hala, saya baca lah majalah tuh
saya suka membaca yer baideway
membaca jambatan ilmu
keh keh keh

jenguk dari satu page ke page laen

ouh
sama jek mcm dulu
geleng kepala ke kiri dan ke kanan
nak tahu kenapa..??
meh tengok
dah ready..??
1
2
3

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


jangan kelip mata okeh


=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


fuh~.. sexay tuh.. nampak bawah~..


nih lagi best.. nampak lurah segala~..


amacam..??
sajian enak zaman berzaman tak...??
keh keh keh
bukanlah saya nak kata saya nih malaikat
tapi kolo iklan andewear ke, iklan bikini ke
okeh laaa
menepati maksud lah nak bergambar cenggituh
nih xnampak pon nak mcm iklankan andergarmen
da pulak majalah tuh sah-sah budak-budak sekolah baru nak up nih yang rajin membeli
apekah kesan dan akibat serta implikasinya kepada mereka..??
da mcm gaya cekgu sekolah da pulak
zassssss~
bunyi libasan rotan kat atas meja
jangan bercakap masa cekgu mengajar
hahahaha


tuh belom gaya sang jejaka topless kat dalam kolam renang tuh~
nak iklankan andewer gak ke..??
tapi andewer sume dalam air, xnampak
nak iklankan andewer lah tuh kan
keh keh keh
camno tuh..??


okeh okeh
nah lah untuk tatapan gadis-gadis
ready..??
1
2
3

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


amacam..?? yummy yummy kaahh..??

keh keh keh
berenang untuk kesihatan katenye
takpelah
xkan nak gambar kat kolam kene pakai tuksedo bagai
tapi kenapa kolam..??
nape tak bukit ke
bendang ke
sawah ke
hehehe
tapi okeh lagilah yang jejaka neh
tak nampak aurat
sebab aurat laki-laki dari pusat sampai lutut jek yerrr murid-murid
" baik ustad !! "
betolkan songkok kepiah jap~
ngeeeeeeeee~


saya pon bukan baek mane pon
kuar kadang pakai jek suar pendek
eksesais pakai jek suar pendek


tapinya
bukan ape
pelik gak
sebabnye
tak bagi orang melayu masok ratu cantik sebab ader pakai bikini tayang kat orang
tak bagi beyonce buat konsert kat sini sebab takut pengaruh sexay sangat
marah mama norlia ghani pakai skirt pendek taim anugerah taon bile tah
marah fesyen berkemban artis-artis taim anugerah skrin arituh
yes, bagus
peringatan tuh bagos
supaya lepasneh jangan dibuat lagi
saya sokong
tapi
gambar-gambar neh kuar kat majalah pelam a.k.a playboy malaysia neh ape kes..??
sape nak jawab neh..??


errrrrrr
seksyen-seksyen dekat shah alam tuh cmane plak..??
seksyen-seksyen dalam perundangan tuh..??
ader bunyi-bunyi seks gak tuh
ha, cmane tuh..?? cmane tuh..??
zaassssss !!
rotan meja lagi
jangan loyar buruk
kang kene babab nanti~
hihihihihi~


p/s : nak jadi model andewer lah.. boley tangkap gambar cengginih~.. hihii~


saya yang tulis,

7 komen(s):

achik ezam said...

saya suke makan mempelam..auwmmmmmm!

incik mumu said...

kenape kene makan pelam sambil bunyi aummmmm..??
saya makan pelam bunyi slurp2, chup2 jek..
kah kah kah..

Unknown said...

btol tu. majalah mempelam busuk ni mmg lebih teruk dr playboy

incik mumu said...

betol2..
mempelam kolo nak cantek pon dibalot kan..??
xdek nak didedah2..
da masak elok baru bukak balutan tuh kan..
keh keh keh

Anonymous said...

Widget exchange traffics / backlink. jom try :)

Asrul "iLham" Sany said...

pernah baca playboy, ingatkan hanya majalah sex, tapi ada few artikel yg best dlm tu...

;D

Nobita Sensei said...

kahkahkah.