incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Wednesday, December 1, 2010

..:: apekah..?? ::..

okeh2.. petang tuh saya nak p HQ, hantar borang2 yang patot.. " sy gerak dulu bang, mau p ofis jap nih.. cau cin cau.. " kata saya kepada rakan-rakan  sepermainan  sekerja saya.. kemudian masok lif, tekan tingkat LG, tunggu dalam lif dalam 1menit, sampai LG, keluar, lif, jalan 2menit ke kereta, start enjin kereta, terus ke ofis [ perlu ke nak cerita..?? perlu yer ] ngeh ngeh ngeh..

sedang  memandu, saya rasa mata pedih, " ouh, panas rupenye " getus saya.. kemudian, saya ambil spec mata itam saya dan pakai.. wahhh.. rasa  sayang sayang hey  sungguh kewl.. pemanduan myvi saya yang berwarna putih itu saya ibaratkan seperti pemanduan swift pada ketika itu.. sungguh seronok dua ronok beronok-ronok.. hidung mula tinggi.. keh keh keh..

anyhow, pemanduan ke ofis mengambil masa dalam 15 menit.. sampai2 di ofis, saya bukak spec mata itam tuh, rasa sungguh cerah, " ouh, cuaca cerah harini.. kuingatkan mendung, rupanya gerangan spec hitam mengaburkan pandangan ".. spec hitam saya sematkan di kolar jaket BOSS tajaan danau kota.. berlala-lala saya masuk ke ofis, hai orang sana, hai orang sini, senyum sana, senyum sini.. hati gembira amat masa tuh~.. kemudian sy sudahkan ape yang patot disudahkan, pot pet pot pet siket ape yang perlu, kemudian, balik..

sampai di kereta, start enjin, tunggu panas dalam 5 menit.. kemudian mula memegang spec itam, dan mahu dipakai.. eh..??

ahayo, patah pulekkk~.. cis bedebah.. kesian beliau..

alamakatak.. patah laaa plak spec mate nih.. sudah 3tahun berbakti, akhirnya tumpas jua, sudah ajal spec tersebut barangkali.. :: sob sob sob :: ratapan dibuat untuk kali terakhir.. selepas 2 menit..  " malam neh kene cari spec baru "

p/s : walaupun takde yang lama, takdek yang baru, tapi patah tumbuh hilang berganti

2 komen(s):

achik ezam said...

jom jalan!!!!!!

incik mumu said...

jalan..?? nak belikan spec ke..?? hehe..