incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Thursday, November 11, 2010

..:: gilo apo ::..

masa tuh saya sedang bekerja.. means sy berada di ofis, dan sedang bekerja.. kali nih sy betol2 bekerja, bukan tak bekerja okeh.. betol.. sy betol2 bekerja.. okeh2.. enaff enaff.. sedang saya gigih bekerja tuh..

kring kring [ ringtone saya bunyi lagu SuJu - sorry sorry, tapi saya letak kring kring jek laaa ek.. hehe.. ]

saya : hello~..
dia : jom kapel.. saya nak awak..
saya : awak nih sape ek, tiba2 tanya mcmnih.. terkejot plak sy.. u mind to tell me where u got my number..??
dia : ada laa saya dapat..
saya : i dun mean to be rude, tapi sy betol2 malas nak entertain anonymous neh.. at least intro laaa u neh sape..
die : saya nak awak..
saya : sorry, im taken.. [ sekadar alasan ]
dia : tak nak cakap laaa tak nak, tak payah laaa nak tanya bukan2!!
saya : erhhh..??

tutttt tutttt tuttttt [ talian diputuskan ]

neh lagi sekor.. salam tak, ucap hormat tak, ape tak, gile ke ape tibe2 call teros cakap admire bagai.. knal pon tak [ kot ], tibe2 ajak kapel.. jumpe pon tak [ kot ], tibe2 jek ajak kapel.. pastuh bile cakap da berpunye, teros nak sound2, n teros nak disconnect call.. terpinga2 kot sy yang still on de line neh.. ape kes laaa die neh.. ader masalah jiwa ka..?? kurang kasih sayang ka..?? desperado ka..?? hishhh~..  gegirl, gegirl.. boboy, boboy  manusia, manusia.. macam2..

bukan laaa saya nak kata saya hot ke, ape ke.. sy akui sy memang menggemari makanan2 pedas, tapi itu bukan bermakna saya hot.. saya juga akui, saya menetap di malaysia, di mana cuacanya agak bertukar2, panas dan sejuk, kadangkala hujan, kadangkala panas, tapi itu bukan juga bermakna saya hot.. tapi memang saya akui yang saya kini kerap mendapat panggilan dan mesej2 dari orang2 yang tidak saya kenali.. saya bukan pelakon [ tapi saya pandai berlakon ], saya bukan model [ tapi saya ibarat model ], saya bukan penyanyi [ tapi suara saya lunak merdu apabila menyanyi ], saya hanyalah insan biasa, tapi pelik jek knape laaa saya asyik diganggu dengan nombor2 yang tidak saya kenali..

adakah kerana nombor saya diagih2kan oleh rakan2 yang mengenali siri saya..?? kalau bukan, saya tak tahulah mana mereka dapat nombor saya.. musykil neh~.. hanya rakan2 saya jek yang tawu nombor telefon saya.. ya, memang saya ada publish nombor talifon saya di facebook, tapi hanya mereka yang menjadi rakan saya sahaja yang dapat mem-view nombor tersebut.. adakah mereka terdiri dari mereka2 yang add saya di facebook..?? hurmmmm~.. barangkali~.. persoalannya, kenapa saya..??

kalau perot saya yang mcm nih pon da beratur yang nak contact saya...

apatah lagi kalau saya jadi mcm nih.. fuhhh~.. mesti ibarat audition american idol yang datang beratur nanti.. penuh stadium.. hihi..

ataupunnnnnn~..

adakah kerana ke-charming-an senyuman saya membuatkan hati mereka tertawan..?? wink wink~..

p/s : saya bukan narcisis.. saya hanya suka menyatakan yang terbaik untuk diri saya.. hihihi~..

4 komen(s):

Unknown said...

Jeles

incik mumu said...

ape plak laaa nak jeles.. anonymous yang call pon, jeles ke.. hehehe..

achik ezam said...

takde sapa pon call orang

:((

**tetiber***

incik mumu said...

alaaa abg achik..
jangan laaa sedey2 yer..
ader orang yang akan call tuhh~..
huhuhuhu~..