incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Monday, August 9, 2010

..:: saket perot laaaaa ::..

peristiwa ini berlaku ketika saya masik kecil.. sila ambil perhatian yerrr..

lokasi : rumah nenek di kajang..
masa : dalam pukul 12 tengahari mcm tuh laaaa, saya pun tak ingat..

saya : nenek, sakit perot laaahhhh nek.. aduiiiii.. asyik terberak jek dari tadi.. 
nenek : kalau kao saket perot, kao pinjam perot aci ama kat belakang umah tuh kejap.. kite nak g kenduri neh..?? kao jangan buat perangai berak-berak kat umah pengantin tuh plak.. ke kao nak tinggal jek kat umah..??
saya : ish, ape kes nak tinggal kat umah.. makan free tuh nek.. ye lah.. pinjam perot aci ama kejap.. 

dan saya pon terus lah membaca jampi serapah, mantra segala apa yang diajarkan kepada saya oleh nenek saya itu.. untuk perhatian, proses penyerahan ini dilakukan secara batil yer, makna kata saya lakukan secara halus jek.. menghantar dari rumah tanpa bersemuka dengan empunya badan.. macam bagi tuju-tuju tuh laaa.. macam santau-santau tuh.. macam jek k, bukan betul pon.. tapi seram bukan..?? *pitam dan pengsan* bangun semula.. *pitam lagik kerana terlalu seram*.. hihihihi~..

"kehadapan aci ama, tujuan saya berkomunikasi dengan aci ama secara batil ini bukanlah untuk mengacau kehidupan aci ama yang sedang berbahagia itu, cuma saya nak pinjam perot kejap jek.. nanti da balik kenduri nanti saya amek balik sakit perot saya yerr.. kejap jek.. sekian terima kasih.."

dan amazing  race  betol rasanya, petua tersebut berkesan sehinggalah saya sampai di rumah.. masa kat kenduri tuh, tak rasa pun sakit perot, betul-betul sampai kat rumah jek, saya dapat balik sakit perot saya.. teros saya serang toilet tuh..  sampai terlupe nak lock toilet tuh masa kat dalam.. menakutkan bukan..?? apa ilmu yang nenek saya bagi nih.. entah-entah... ish, tak beranilah nak sebut.. walaupun saya pernah buat  tapi sekarang saya rasa seram pula dibuatnya..

saya yang bersiap nak ke kenduri, tapi dilanda sakit perot.. kesian bukan..??

ha, sape berani buat kacau dan onar dengan saya, saya bagi sekali sakit perot, dan ape2 sakit lah kat orang yang buat onar tuh.. nak ke..?? ha, tawu takot.. muahahahahahahaha~.. master kill!! unstoppable!! ape kes nih, main dota ke.. haishhhhh~.. 

p/s : don't try this at home okeh.. bimbingan orang tua adalah diperlukan semasa ritual ini dijalankan..

3 komen(s):

incik mumu said...

hahahahaa.. tawu xpe.. seram gilo babas.. keh keh keh..

achik ezam said...

wakakakakakkaa.....

kecian aci amma tuh...

kijammmmmmm!!!!!!!!!!!!

incik mumu said...

hahahahahhaha.. nenek yang aja okeh.. kene ikot.. lalalalalalala~..