incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Wednesday, August 4, 2010

..:: ermmmm, sedappp~ ::..

okeh2.. harinih da 4 Ogos.. uiinnaaaa.. tak lame lagi jek da nak puasa.. rasa macam baru jek semalam beraya.. cepat betol masa berlalu kan..?? ha, sebelum puasa menjelang, saya kenelah terbitkan entry2 yang tak berfaedah tu.. nanti masa puasa, nak terbitkan entry2 yang berfaedah, yang bermanfaat saja.. bulan puasa nih kene feeling2 suci murni sikit boleh tak mcm tu..?? masalahnye boleh ke saya buat mcm tu..?? mcm tak percaya jek kan.. tapi ianya bukanlah masalah untuk saya sebab saya memang suci murni, bersih ibarat kain putih yang belum dicorakkan lagi.. amiiinnnnnn~.. kih kih kih.. nota tepi - selamat berpuasa dan selamat beraya.. hik hik hik.. nanti raya saya mintak maaf ek.. ngeeeeee~..

okeh2.. eh harituh saya makan laa dengan muzammil dekat tuan lah corner.. tuan lah neh makanan die sedap.. makan ape pon mesti ader udang, sotong, ayam, daging, sayur.. kalau oder nasi ayam takdelah sume2 tuh.. ader ayam dan sup saje lah.. jangan ngengade mintak nasi ayam nak letak udang, sotong, daging bagai okeh.. nak kene ketuk ke..?? kih kih kih.. hurmmm.. baidewey, kire meriah lah makanan yang disediakan.. dulu murah makanan dekat sini, tapi sekarang macam da mahal sikit.. almaklumlah, dulu kedai kecil saja, sekarang kedai sudah besar, bisnes sudah berkembang, tak mengapalah.. ramai juga yang makan di sini walaupon mahal.. kenapa..??  sebab da takde kedai lain da dekat area situ  sebab sedaplah, apa lagi.. harga bukan ukuran, yang penting kepuasan perut.. betol tak..?? hik hik hik..

okeh, harituh saya baru perasan satu benda dekat kedai beliau yang menyebabkan makanan beliau naik harga.. saya rasa, selain faktor kedai yang sudah berkembang,  nak bayar sewa mahal kot  rupa-rupanya beliau menggunakan barangan yang agak berjenama juga.. patutlah mahal.. tapi tak mengapa, asalkan sedap, perut terisi, abaikan sahaja lah barangan yang boleh tahan jenamanya itu.. saya pun pakai juga barangan tersebut.. dan saya tahu, kualitinya memang terbaik.. sebab tu saya tak kesah sangat.. nak tahu tak apa dia pakai..?? bukan ajinomoto lah, ape barang ajinomoto.. ish, tak senonoh betol kalian.. waaahhh.. kalian taw.. hihihi~.. ha, ni lah dia barang tuh..

kicap kipas.. tak dapat lagi rasionalnya..?? kejap, tengok gamba bawah..

nota di tengah entry - untuk perhatian, saya tidak merokok okeh.. merokok membahayakan kesihatan, bekas abu rokok tuh memang ader di setiap meja.. sekian, harap maklum..

okeh, kite sambung cerita kite.. tengok gambar di bawah nih pulak.. kenapa kicap kipas itu menjadi bahan utama kali ini.. sebabnya ialahhhhhh..


jenama zara okeh penutup die.. 

ha, amacam..?? best tak..?? jenama zara taw.. patot laaah makanan beliau sekarang neh mahal .. tapi tak mengapa.. macam saya cakap tadi, yang penting, kepuasan perot.. hik hik hik.. lain kali, kalau ader orang berlagak sangat pakai henbeg zara lah, baju zara lah, dan segala2 yang berkaitan dengan zara, saya dengan bestnya akan cakap "penutup botol kicap ako kat umah tuh jenama zara okeh.. kao ader..??" kah kah kah.. 

p/s : ader tak selimot jenama dolce and gabbana..?? nak buat tidor lah.. hik hik hik..

2 komen(s):

Unknown said...

huhuhuhuhu
bez2
yang penting...puas makan
harga??
blakang kire...

incik mumu said...

tawu xpe.. keh keh keh..