incik hammy

PERHATIAN !! PERHATIAN !! SILA BACA !!

ETENSEN ETENSEN !! BLOG SAYA NIH SAYA TULIS UNTUK TUJUAN SUKA-SUKA DAN MAIN-MAIN SAHAJA. TIADA APA YANG SERIUS PADA PENULISAN SAYA. MUNGKIN TERDAPAT ENTRY-ENTRY YANG AGAK NARCISSIST DAN MEMBANGGA DIRI. JADI SEBARANG RASA NAK MUNTAH ATAU MELUAT ADALAH TANGGUNGJAWAB SENDIRI. BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA OKEH. READ MY LIPS, EH SILAP, READ MY WORDS - MUAH MUAH AMEK KAO.. KIH KIH KIH.. ERRRRR, OKEH, SEKALI LAGI, SEMUA RASA MUAL DAN BENCI YANG HADIR PADA PEMBACA ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAYA, WALAUBAGAIMANAPUN, SAYA DAHULUKAN DENGAN UCAPAN " AMPUN TUANKU BERIBU-RIBU AMPUN, SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN " SEKIRANYA ENTRY-ENTRY SAYA MENGUNDANG RASA TIDAK SELESA PADA SEMUA PEMBACA. INCIK MUMU SAYA SEMUA. TENGKORAK HANG. OKEH, OKEH. SAYANG LAAA KAN. SWEET KAN SAYA..?? KIH KIH KIH. DAN, KEPADA SESIAPA YANG NAK JUGAK BACA TUH, SAYA HARGAI MASA YANG ANDA LUANGKAN DAN SAYA CUMA BERHARAP AGAR ANDA HEPI KETIKA MEMBACA ENTRY-ENTRY SAYA. SEKIAN, TERIMA KASIH.

DARI SAYA,

Followers

Thursday, September 2, 2010

..:: cinta tiga segi saya ::..

jap-jap, sebelum tuh, nak tukar kaler tulisan kejap~.. dannnnnn tadaaaaaa~..

hehehehehe~.. sila baca dengan penuh sabar yerrr~.. panjang entry nih~.. 

...........................................

okeh2.. saya memang da lama menggunakan khidmat aaron aziz.. i mean, siapa yang tak suka aaron aziz kan..?? muka jambu, badan sedap, sejuk je mata memandang.. belaian beliau mampu membuatkan siapa sahaja cair.. belaian yang beliau berikan walaupun agak kasar, tetapi saya harus akui yang saya terima dengan hati terbuka.. saya tak kesah walaupun belaian beliau agak kasar.. kadang-kadang kita perlukan juga kekasaran kan..?? kalau selalu sangat lembut, smooth saja, xmenarek juga kan..?? tapi saya harus terima kenyataan yang aaron aziz mungkin bukan type saya~.. lagipun sudah lama saya dengan aaron aziz.. takkan saya nak berada dengan beliau selama-lamanya kan..?? 


jadi, nak dipendekkan cerita, satu hari saya pergilah bersiar-siar, di jusco tak silap saya.. lebih tepat lagi, saya ke watson.. mahu beli barang keperluan sedikit sebanyak.. tetapi, sedang saya sibuk memikirkan apa yang saya mahukan, tiba-tiba mata saya terpandang sesuatu yang amat menarek.. ya, fahrin ahmad.. agak lama mata saya terpaku terhadap beliau.. sungguh menarek.. kombinasi pakai hitam hijau sangat menarek perhatian saya.. ringkas, tapi menarek.. aduhh.. cair hati time tuh.. siyes tak tipu~..


dalam tak sedar, fahrin memandang saya.. siap senyum lagi okeh.. "aduh, cmana nak buat ni..?? die sedar ke ako pandang die..??" cuak jugak hati saya time tuh.. mana laaa tawu  kan.. kang xpasal2 plak kang.. tapi saya buat slamber jek.. saya buat-buat cari benda.. entah apa saya tak tahu.. sesekali ekor mata memandang fahrin.. tetap, beliau memandang saya.. saya dengan beraninya pergi ke arah beliau.. nekad.. "ako mahu kao kali nih.." gile slamber.. dalam hati tuh dup dap jugak.. mana lah tawu kan.. tapi fahrin senyap, tetap tersenyum.. dengan slambenye saya capai fahrin, terus di hadapan orang ramai tuh, saya bawak dia keluar.. sebelum tuh, saya bayar apa yang patot.. gile, kang berbunyi scanner tuh kang, malu saya.. dengan orang saya malu, dengan fahrin pun saya malu..


lepas bayar, saya terus bawak fahrin balik rumah.. sampai di rumah, saya renung fahrin.. "betul ke ape ako da buat nih..??" ati kechil saya cakap.. tapi saya nekad.. "fahrin, ako nak mandi, nak ikot..??" fahrin diam, tetap, senyuman terukir di bibir.. saya anggap ia sebagai "ya".. tanpa teragak-agak, saya terus ke bilik air, air dijirus, kemudian, saya minta fahrin belai saya.. fahrin tetap diam, tetapi menurut sahaja permintaan saya.. "ah, bahagia betul rasanya.." belaian beliau, hangat, kemudian kembali normal.. seronok rasanya.. setelah selesai aktiviti mandi bersama itu, saya senyum kepada fahrin, fahrin juga begitu..


sebulan sudah berlalu.. dua bulan juga sudah menjengah.. mula-mula seronok, sekarang saya sudah merasai belang sebenar fahrin.. belaian yang beliau berikan, lembut, tetapi saya tak mampu lagi menerimanya.. perit, pedih untuk saya terima.. akhirnya, saya nekad.. "fahrin, kao bukan untuk ako lagi.. hari ini, ako lepaskan kao.. cukuplah hubungan kita sampai sini saja" fahrin tetap tersenyum.. tak tahu samada senyuman itu ikhlas atau tidak..


bukanlah saya tak suka fahrin ahmad.. saya memang suka beliau.. kachak, menarek, taff, bujang pula tu~.. mana laaa tak tertawan hati bujang saya ni~.. tapi lama-kelamaan, saya sudah bosan.. nk dijadikan cerita lagi, saya keluar lagi berjalan-jalan.. cuba teka siapa saya jumpa..?? aaron aziz.. terus saya dengan slambenye, saya pergi kepada beliau, dan saya cakap "ako tak kira, ako nak kao jugak.. ako mintak maaf sebab tinggalkan kao dulu.. ako sedar, kao yang terbaik untuk ako.." seperti selalunya, aaron tersenyum.. mungkin gembira kerana saya tidak melupakannya~..


dan kini, saya kekal bersama aaron aziz.. saya rasa saya akan kekal dengan aaron kot.. wife dia..?? wife dia belum tahu lagi saya dengan aaron, tapi saya rasa dia tak kesah kot.. harap-harap laa kan..


selamat tinggal, fahrin ahmad.. walaubagaimanapun, saya tetap minat fahrin ahmad..

masa jumpa fahrin, kih kih kih..

dan, moga saya dan aaron aziz berkekalan laaaa hendaknya~..


aaron aziz macam malu-malu sikit masa nih~..

..........................................................

ape, ingat saya bercinta dengan fahrin ngn aaron ke..?? saya cerita pasal pencuci muka lah!!.. hish~.. dulu saya pakai l'oreal menexpert, pastuh saya pakai garnier for men pulak.. tapi saya tukar balik kepada cinta hati saya l'oreal tuh laaaa~.. suka buat assumption bukan-bukan tau.. xelok okeh buat andaian bukan-bukan masa puasa nih~.. huhuhuhu~..

p/s : sabun badan pakai lifebuoy jek~.. ngeeeeee~..

0 komen(s):